Splošni pogoji poslovanja

 


SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE CVETLIČARNA OAZA SIMONA ROJKO S.P.

 

Splošni pogoji poslovanja trgovine Spletna cvetličarna oaza so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj vseh 23 točk pogojev poslovanja. Če se s pogoji poslovanja ne strinjate vas prosimo, da nakupa v naši spletni trgovini ne opravite.

 

1. SPLOŠNA DOLOČILA

 

Podjetje Cvetličarna Oaza Simona Rojko s.p. je zavezanec za DDV.
Cvetličarna Oaza Simona Rojko s.p., Škalska Cesta 2B, 3210 Slovenske Konjice, je vpisana v sodni in poslovni register Republike Slovenije pod matično številko:56565410000 in davčno številko:SI23672153. Z ABANKA D.D. smo sklenili poslovno pogodbo, katera  vsem kupcem naše spletne trgovine omogoča enostavno in varno spletno sprejemanje plačil s plačilnimi karticami Mastercard, Visa in Maestro kar preko spleta.

Prioriteta spletne trgovine je ponuditi kupcem celovito storitev spletnega naročanja izdelkov iz cvetja, lončnic, sadik in ostalih artiklov, ki spremljajo cvetličarsko branžo. Dostava šopkov, žalnih vencev, žalnih aranžmajev, lončnic, sadik in ostalega cvetja na območju Slovenije je tako postala realna možnost in alternativa nakupovanju v cvetličarnah. Spletna cvetličarna Oaza ja prepoznavna na spletu, kar pod imeni treh domen in sicer:

 

  • www.cvetlicarna-oaza.si

  • www.cvetjenadom.com

  • www.spletna-cvetlicarna.com (spletna trgovina za mobilne naprave)

 

Torej za nakup v naši spletni trgovini ne potrebujete drugega, kot svojo plačilno kartico, s katero poravnate znesek svojega nakupa od kjerkoli na svetu, potrebujete samo računalnik in dostop do interneta.
Sistem, ki to omogoča se imenuje 3D Secure, njegova prednost pri spletnem plačevanju pa je visok nivo varnosti, saj se ob vsaki izvedbi transakcije, poleg običajnega preverjanja plačilne kartice (pridobitev avtorizacije), izvede tudi postopek potrditve verodostojnosti imetnika kartice in prodajnega mesta.

 

Ob registraciji v spletno trgovino Cvetličarna Oaza, pridobi obiskovalec spletne strani uporabniško ime in geslo, s tem se poistoveti z vnesenimi podatki in tako postane uporabnik spletne trgovine z nakupom pa tudi kupec. Registacija za nakup ni potrebna, vendar mara kupec nekatere osebne podatke ravnotako vnesti zaradi verodostojnost nakupa, ravnotako se mora kupec pred zaključkom nakupa strinjati z našimi pogoji poslovanja.


Prosimo vas, oziroma ste dolžni, prebrati naslednje splošne pogoje ,ker vas ti zavezujejo s trenutkom ko vstopite v spletno trgovino Cvetličarne Oaza. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da nakupa v naši spletni trgovini ne opravite.

Splošni pogoji poslovanja te spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov(ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni Pogoji opredeljujejo delovanje spletne trgovine, odnos med ponudnikom in uporabnikom oziroma kupcem.

Smatra se, da je uporabnik s potrditvijo naročila seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Cvetličarna Oaza si pridržuje pravico, do sprememb splošnih pogojev in sprememb cen prodajnih artiklov, delno ali v celoti, brez posebne najave in objave  popravkov v spletni trgovini.

Namreč v cvetličarski stroki nabavne cene nekaterih artiklov lahko močno zanihajo že čez noč, saj so odvisne od dogajanja na Nizozemski borzi cvetja, tako, da cen ni mogoče ves čas ažurirati.

Vse informacije, ki si jih v elektronski obliki izmenjata uporabnik oziroma kupec in Cvetličarna Oaza se smatrajo kot,da so bile izvedene v pisni obliki in imajo status pogodbe.
Spletna cvetličarna je odprta 24 ur na dan, lastno dostavo pa zagotavljamo od ponedeljka do sobote od 7.00 do 22.00 ure, ob nedeljah in praznikih dostave ne nudimo.

Cvetličarna Oaza se zavezuje, da bodo naročila oddana v poznih večernih urah ali v nočnem času, pregledana najkasneje do 10 ure naslednji dan. Cvetličarna Oaza si pridržuje pravico, da začasno ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, da začasno ali za dlje časa, omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani svoje spletne trgovine. To se lahko zgodi, seveda, samo izjemoma zaradi večjih razlogov,tehnične ali druge narave, na primer bolezni polovice zaposlenih, zelo povečan obseg dela v matični cvetličarni itd…

Vse cene so v valuti EUR in imajo že vračunan 9,5 % oziroma 22% DDV, odvisno od vrste blaga.

 

2. STROŠEK DOSTAVE

 

Spletna cvetličarna Oaza nudi dostavo cvetja, izdelkov iz cvetja,lončnic ter računalniške opreme na območju celotne Slovenije. 

Naročilo blaga in plačilo zanj pa je možno od kjerkoli, tudi iz tujine.

 

Dostava blaga je možna po celotni Sloveniji.

Glede na vrsto blaga in željo stranke so na voljo naslednji načini dostave:

 

  • oseba dostava (izdelki iz cvetja in lončnice)

  • Dostava s paketno pošiljko pošte Slovenije(umetno cvetje, lonci, vaze)

  • Osebni prevzem(možen je za vso blago)

 

3. OSEBNA DOSTAVA CVETJA IN BLAGA RASTLINSKEGA IZVORA

 

Pogoj za našo lastno dostavo  je skupna vrednost vašega nakupa v vrednosti najmanj 40 eur.

Umetno cvetje,vaze, okrasni lonci, svileni šopki, igrače, darila, spominki in drugi trajni artikli se kupcu lahko dostavijo paketno preko Pošte Slovenije, vso ostalo blago dostavljamo osebno.

Zaradi naše zelo ugodne dostave cvetja (cenik si oglejte v razpredelnici spodaj), ugodnih cen in vrhunske kvalitete izdelkov so naše kvalitetne osluge na voljo prav vsem. Dostava cvetja in lončnic osebno v klimatiziranem vozilu ob točno dogovrjenem času.

Spletna cvetličarna Oaza dostavlja izdelke iz cvetja, lončnice in sadike iz lastne vrtnarije od ponedeljka do sobote od 8h do 20h, ob nedeljah in praznikih dostave cvetja ne nudimo, razen v izjemnih primerih, ko se ponudnik in naročnik o tem predhodno dogovorita po telefonu na št. 070756981 ali po elektronski pošti info@cetlicarna-oaza.si.Dostavo cvetja izvajamo večinoma lastniki podjetja Cvetličarne Oaza osebno v klimatiziranem tovornem vozilu, tako, da se izdelki iz cvetja, lončnice, sadike ne morejo pregreti oziroma v zimskem času podhladiti.
Cvetličarna Oaza se zavezuje zagotoviti dostavo cvetja ob dogovorjenem času, plus, minus 1h na dogovorjeni naslov ob predpostavki, da so bili podatki naročnika pravilni in blago plačano. Dostava žalnega cvetja ima v podjetju prednost in podjetje Cvetličarna Oaza se zavezuje, da bodo ti izdelki dostavljeni najkasneje 1h pred pričetkom pogreba.

 

Cenik dostave

 

 

VREDNOST NAKUPA

 

Ob koncu naročila se strošek dostave izračuna.

 

 

DOSTAVA V NAŠI BLIŽINI

 

Slovenske Konjice Slovenska Bistrica Oplotnica, Zreče, Loče...

 

 

DOSTAVA DO 40 KM

 

Maribor, Celje, Ptuj, Velenje, Rogaška Slatina...

 

 

DOSTAVA DO 70 KM

 

Slovenj Gradec, Trbovlje,       Velenje, Laško...

 

 

DOSTAVA DO 110 KM

 

Ljubljana z širšo okolico, M. Sobota ...

 

 

DOSTAVA NAD 110 KM

 

Koper, Piran, Sežana, Postojna, Jesenice..

 

40 - 70 €

BREZPLAČNA DOSTAVA 

8 €

16 €

24 €

32 €
70 - 90 €

BREZPLAČNA DOSTAVA

BREZPLAČNA DOSTAVA

8 €

16 €

24 €
90  - 120 €

BREZPLAČNA DOSTAVA

BREZPLAČNA DOSTAVA BREZPLAČNA DOSTAVA 8 € 16 €
120 - 200 € BREZPLAČNA DOSTAVA  8 €
200 € + BREZPLAČNA DOSTAVA PO CELOTNI SLOVENIJI

 

4. IZVRŠENA DOSTAVA


Dostava se smatra za izvršeno takrat, ko odgovorna oseba na naslovu prejemnika podpiše, da je blago prejela. Dostava pridobi status izvršene dostave tudi v primerih kot so:

-v mnogih primerih, predvsem gre tu za žalne izdelke naročene in plačane iz drugih držav in kupec ni s prodajalcem vzpostavil nobenega dodatnega stika več, dostavljalec pa je uspel poiskati kraj dostave in izdelek dostaviti vendar tem (naprimer mrliška vežica) ni nikogar, ki bi podpisal prevzemni dokument, se ravnotako smatra, da je dostava izvršena.

-prejemnik v predvidenem času dostave fizično ni na tem naslovu, druge z njim povezane osebe kot so sodelavci, sorodniki, sosedi pa tega blaga nočejo sprejeti.
-podatki o prejemniku niso pravilni.
-prejemnik ne želi sprejeti blaga
-V primeru izvršene dostave, tudi če ta ni bila uspešna se kupca o tem obvesti po elektronski pošti,telefonu ali se pošlje sms.

 

V spletni cvetličarni Oaza se lahko naročajo: cvetje, šopki, poročni šopki, naprsni šopki, žalni venci, žarni venci, pogrebni venci, žalni aranžmaji, ikebane, svečni aranžmaji, orhideje, sobne lončnice, velike lončnice, zunanje rastline, sadike, balkonsko cvetje, trajnice, grmovnice, enoletnice, dvoletnice, sadike paradižnika, paprike, itd., vaze, lonci, igrače, spominki, darila.

 

Dostava cvetja na dom zagotovljena za vsak nakup nad vrednostjo 40 € v vse Slovenske občine: 

 

Ajdovščina
Apače
Beltinci
Benedikt
Bistrica ob Sotli
Bled
Bloke
Bohinj
Borovnica
Bovec
Braslovče
Brda
Brezovica
Brežice
Cankova
Celje
Cerklje na Gorenjskem
Cerknica
Cerkno
Cerkvenjak
Cirkulane
Črenšovci
Črna na Koroškem
Črnomelj
Destrnik
Divača
Dobje
Dobrepolje
Dobrna
Dobrova - Polhov Gradec
Dobrovnik/Dobronak
Dol pri Ljubljani
Dolenjske Toplice
Domžale
Dornava
Dravograd
Duplek
Gorenja vas - Poljane
Gorišnica
Gorje
Gornja Radgona
Gornji Grad
 

Gornji Petrovci
Grad
Grosuplje
Hajdina
Hoče - Slivnica
Hodoš/Hodos
Horjul
Hrastnik
Hrpelje - Kozina
Idrija
Ig
Ilirska Bistrica
Ivančna Gorica
Izola/Isola
Jesenice
Jezersko
Juršinci
Kamnik
Kanal
Kidričevo
Kobarid
Kobilje
Kočevje
Komen
Komenda
Koper/Capodistria
Kostanjevica na Krki
Kostel
Kozje
Kranj
Kranjska Gora
Križevci
Krško
Kungota
Kuzma
Laško
Lenart
Lendava/Lendva
Litija
Ljubljana
Ljubno
Ljutomer
 

Log - Dragomer
Logatec
Loška dolina
Loški Potok
Lovrenc na Pohorju
Luče
Lukovica
Majšperk
Makole
Maribor
Markovci
Medvode
Mengeš
Metlika
Mežica
Miklavž na Dravskem polju
Miren - Kostanjevica
Mirna Peč
Mislinja
Mokronog - Trebelno
Moravče
Moravske Toplice
Mozirje
Murska Sobota
Muta
Naklo
Nazarje
Nova Gorica
Novo mesto
Odranci
Oplotnica
Ormož
Osilnica
Pesnica
Piran/Pirano
Pivka
Podčetrtek
Podlehnik
Podvelka
Poljčane
Polzela
Postojna
              

Poljčane        Prebold
Preddvor
Prevalje
Ptuj
Puconci
Rače - Fram
Radeče
Radenci
Radlje ob Dravi
Radovljica
Ravne na Koroškem
Razkrižje
Rečica ob Savinji
Renče - Vogrsko
Ribnica
Ribnica na Pohorju
Rogaška Slatina
Rogašovci
Rogatec
Ruše
Selnica ob Dravi
Semič
Sevnica
Sežana
Slovenj Gradec
Slovenska Bistrica
Slovenske Konjice
Sodražica
Solčava
Središče ob Dravi
Starše
Straža
Sveta Ana
Sveta Trojica v Slov. goricah
Sveti Andraž v Slov. goricah
Sveti Jurij ob Ščavnici
Sveti Jurij v Slov. goricah
Sveti Tomaž
Šalovci
Šempeter - Vrtojba
Šenčur
Šentilj
 

Šentjernej
Šentjur
Šentrupert
Škocjan
Škofja Loka
Škofljica
Šmarje pri Jelšah
Šmarješke Toplice
Šmartno ob Paki
Šmartno pri Litiji
Šoštanj
Štore
Tabor
Tišina
Tolmin
Trbovlje
Trebnje
Trnovska vas
Trzin
Tržič
Turnišče
Velenje
Velika Polana
Velike Lašče
Veržej
Videm
Vipava
Vitanje
Vodice
Vojnik
Vransko
Vrhnika
Vuzenica
Zagorje ob Savi
Zavrč
Zreče
Žalec
Železniki
Žetale
Žiri
Žirovnica
Žužemberk
 

 

5. NAČINI PLAČILA

 

Ne glede na izbran način plačila prejmete naročilo iz spletne trgovine na svoj e-poštni naslov, ki ste ga navedli.

Na voljo so vam naslednji načini plačila:

 

  • plačilo z nakazilom na račun podjetja Cvetličarna Oaza, Simona Rojko s.p. (UPN oz. predračun),

 

IBAN: SI56 0510 0801 3581 156 (ABANKA d.d.)  

BIC: ABANSI2X

 

V tem primeru nam morate obvezno po elektronski pošti poslati potrdilo o vplačilu. Plačilo je možno iz katerekoli spletne banke na naš TRR. Po opravljenem plačilu nam morate na elektronski naslov poslati  potrdilo o vplačilu drugače postopka nabave , izdelave in dostave cvetja ne sprožimo. Podjetje se je na ta način zaščitilo, pred morebitnimi zlorabami.

 

  • Plačilo preko spleta s plačilnimi karticami, možno iz tujine (pri banki morate imeti zavedeno vašo telefonsko številko)

Plačilo je možno s plačilno kartico Mastercard, Visa, Maestro in BA preko spleta (s tem se smatra da lahko s temi plačilnimi karticami plačate izdelek od doma). V  tem primeru v tretjem koraku nakupa na desni strani označite plačilo s plačilnimi karticami. Pri plačilu preko spleta s plačilnimi karticami se znesek nakupa poveča za 3% (bančna provizija).

Sistem, ki omogoča spletno plačilo se imenuje 3D Secure, njegova prednost pri spletnem plačevanju pa je visok nivo varnosti, saj se ob vsaki izvedbi transakcije, poleg običajnega preverjanja plačilne kartice (pridobitev avtorizacije), izvede tudi postopek potrditve verodostojnosti imetnika kartice in prodajnega mesta.

 

  • plačilo z gotovino ali kartico na sedežu podjetja(Škalska Cesta 2b, 3210 Slovenske Konjice)

fizično plačilo na način, da se oglasite v Cvetličarni Oaza, Škalska Cesta 2B, 3210 Slovenske Konjice in znesek nakupa poravnate s kartico ali gotovino na blagajni

 

ob prevzetju 

Opcija ob prevzetju je mogoča samo ob predhodnem dogovoru po telefonu.

 

Vklopi razum, zahtevaj račun.

 

6.  NAROČANJE

 

Trenutno spletna trgovina posluje samo v slovenskem jeziku in kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo, preračun, naročilo, potrditev naročila in račun samo v slovenskem jeziku. Takoj po zaključenem nakupu, dobi kupec pripravljeno ponudbo avtomatsko na svoj  že prej vnešeni elektronski naslov.  Pri naročilu je potrebno obvezno navesti podatke kupca in telefonsko številko na katero je na dan, dogovorjen za dostavo, kupec dosegljiv. Obvezno je potrebno navesti podatke osebe, kateri se blago dostavlja. V okence opomba vpišite svoje posebne želje, če pa gre za žalni artikel v okencu opomba navedite, kaj želite imeti napisano na žalnih trakov.Tukaj vpišete tudi ime in priimek pokojnega, čas pogreba, naslov vežice in telefonsko številko, na katero boste dosegljivi na dan dostave. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake in posledično povečanje dostavnih stroškov, če bi želel naročnik vnovično dostavo, sam pa je dal nepopolne ali napačne podatke za dostavo. Postopek nakupa je dokaj enostaven.Izberete izdelek, ki vam je najbolj všeč , z klikom nanj se vam poveča in prikažejo se podrobnejše informacije o izdelku. Najprej kliknete gumb DODAJ V KOŠARICO. Prikaže se podrobnejša vsebina vaše košarice, kliknete gumb NADALJUJ, opredelite način plačila: 

-najenostavnejši način plačila je s plačilnimi karticami (Mastercard, Visa in Maestro preko spleta, v tem primeru je vaše plačilo takoj vidno na našem TRR )
-plačilo po predračunu z UPN. V tem primeru nam morate obvezno po elektronski pošti poslati potrdilo o vplačilu.
-fizično plačilo na način, da se fizično oglasite v Cvetličarni Oaza, Škalska Cesta 2B, 3210 Slovenske Konjice in znesek nakupa poravnate s kartico ali gotovino na blagajni.

 

-plačilo je možno iz katerekoli spletne banke na naš TRR, ki je odprt pri ABANKA D.D. vendar na morate ravno poslati na naš elektronski naslov potrdilo o vplačilu  drugače postopka nabave , izdelave in dostave cvetja ne sprožimo. Podjetje se je na ta način zaščitilo, pred morebitnimi zlorabami.

 

7. OPIS TEHNIČNIH SREDSTEV ZA OBRAVNAVO NAPAK

 

Stranka ima vpogled v znesek nakupa skozi celoten postopek naročanja. Količino in izbrane artikle lahko popravlja do 2 koraka nakupa ( izbira načina plačila in dostave). Popravki količine, vrste artikla po 2 koraku nakupa pomeni izgubo že vnesenih podatkov - stranka jih mora vnesti ponovno.

Podatki o naročniku, prejemniku, artiklih, cenah, količini in  dostavi so vidni v 3. in 4. koraku nakupa (pregled in potrditev naročila, naročilo oddano). V kolikor stranka po oddanem naročilu ugotovi, da je storila napako, nas o tem nemudoma obvesti, mi pa naročilo ustrezno popravimo in ga posredujemo nazaj k stranki.

 

8. DOSTOP DO SHRANJENE POGODBE

 

Po oddanem naročilu na spletni trgovini pogodba oz. naročilo prispe na elektronski naslov trgovca in naročnika. V kolikor se je naročnik pred nakupom registriral na spletni trgovini mu je naročilo na voljo ves čas ( na strežniku ) na uporabniškem profilu.

Registracija pa ni pogoj za nakup v spletni trgovini. V vsakem primeru je izvedeno naročilo shranjeno na strežniku in na sedežu podjetja ter se lahko kupcu spletne trgovine ponovno pošlje na njegovo zahtevo.

 

9. STROŠKI TELEFONSKE KOMUNIKACIJE

 

 Pri telefonskem komuniciranju s podjetjem Cvetličarna Oaza Simona Rojko s.p. kupec ni obremenjen z dodatnimi stroški, ampak le z običajno tarifo, ki jo določajo operaterji. V primerih, ko izjemoma sprejemamo naročilo preko telefona in ocenimo, da bo komunikacija trajala dlje časa, stranko kontaktiramo z naše strani.

 

10. PREKLIC NAROČILA

Preklic naročila za izdelke sestavljene iz rezanega cvetja in lončnic ni možen, ker bi bilo zaradi tega podjetje lahko finančno oškodovano, namreč takoj po potrditvi vašega naročila se je v podjetju že sprožil postopek nabave in izdelave teh izdelkov.

 

Dostavo izvajamo večinoma lastniki podjetja Cvetličarne Oaza osebno v klimatiziranem tovornem vozilu, tako, da se izdelki iz cvetja, lončnice, sadike ne morejo pregreti oziroma v zimskem času podhladiti.

Cvetličarna Oaza se zavezuje zagotoviti dostavo ob dogovorjenem času, plus, minus 1h na dogovorjeni naslov ob predpostavki, da so bili podatki naročnika pravilni in blago plačano. Dostava žalnih izdelkov iz cvetja ima v podjetju prednost in podjetje Cvetličarna Oaza se zavezuje, da bodo ti izdelki dostavljeni najkasneje 1h pred pričetkom pogreba.

 

11. STROŠKI VRAČILA BLAGA

 

Če nastanejo stroški vračila blaga in niso opredeljeni v pogodbi sklenjeni na daljavo ter ni možno vračilo blaga po pošti se kupcu zaračuna strošek prevoza do naše poslovalnice v Slovenskih Konjicah v višini 20€. Prevoz blaga izvedemo osebno.

 

12. RAZČLENITEV ODGOVORNOSTI

 

Da se tako kupec kot ponudnik izogneta morebitnim napakam in nejasnostim, vas še enkrat pozivamo, da ste dolžni posredovati vse potrebne podatke, tudi dodatne, kot so na primer številka oddelka in sobe v bolnišnici, ker tudi te podatke podjetje potrebuje za uspešno dostavo. Na dan dostave naročnika naprošamo, da je prejemnik  dosegljiv na telefon, ker se z njegovo dosegljivostjo, lahko reši marsikateri nepotrebni zaplet.

V primeru, da dostavljalec prejemnika na posredovanem naslovu ne more najti ali ta ni dosegljiv, se izdelek pusti tretji osebi (partnerju, sorodniku, sodelavcu, sosedu, receptorju),če ta v to privoli in zagotovi da bo prejemniku ta izdelek izročil. Če dostavljalec kljub naštetim možnostim izdelka ne more izročiti se ta vrne v Cvetličarno Oaza, od tam pa se kupca v najkrajšem možnem času na elektronski naslov, ki je bil posredovan ob naročilu obvesti, da izročitev izdelka prejemniku ni uspela. V tem primeru lahko kupec ali prejemnik izdelek iz rezanega cvetja prevzameta na sedežu podjetja v Slovenskih Konjicah v roku 24h, lončnice in sadike pa v roku 48h. Če tako prejemnik kot kupec izdelka na sedežu podjetja ne moreta prevzeti , je kupcu ponujena možnost ponovne dostave, ki je plačljiva (20 eur). 

 

13. PRAVICA DOSTOPA OD POGODBE, POGOJI, ROKI

 

  a)  Odstop od pogodbe za blago nerastlinskega izvora (rok 14 dni)

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (Ur. l. RS št. 43/2014), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. 14-dnevni rok za odstop od pogodbe je možen samo za blago, ki ni rastlinskega izvora npr. lonci, vaze, košare...

Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani.  

Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Informacije za odstop od pogodbe - P R A V I L N I K o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov ( priloga 1, priloga2 ).

 

  b) Odstop od pogodbe za blago rastlinskega izvora ( 1 ura po oddanem naročilu )

Odstop od pogodbe za blago rastlinskega izvora je možen dokler naročilo ni v izvedbi (cvetlični izdelek v izdelavi, večja količina cvetja že naročena na borzi)

Tudi mi si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe s tehtnim razlogom ( npr. določene vrste cvetja ali lončnic v določenem času sploh ni mogoče nabaviti na borzi cvetja/lončnic).

V tem primeru kupcu v čim krajšem času posredujemo sporočilo o zavrnitvi naročila na elektronski naslov ali na posredovano telefonsko številko.

 

13. REKLAMACIJE CVETJA IN BLAGA RASTLINSKEGA IZVORA


Reklamacije izdelkov rastlinskega izvora se po določenem času, lahko že nekaj dneh, zelo vprašljiva stvar. Namreč izdelki iz rezanega cvetja imajo zelo kratko estetsko življenjsko dobo od 4-15 dni, odvisno od vrste cvetja, lončnice vrhunske kvalitete lahko že v nekaj dneh, če lastnik ni ravno vešč ravnanja z njimi (premalo svetlobe ali prevelika izpostavljenost sončnim žarkom, pomanjkanje občutka za pravilno zalivanje , odsotnost drenaže, prenizke nočne temperature,prepih itd..), pokažejo prve znake hiranja.
Zaradi zgoraj navedenih razlogov smo se odločili oziroma si pridržujemo pravico, da reklamacij izdelkov rastlinskega izvora ne priznavamo, razen če se je zgodila napaka iz naše strani na primer:
-izdelek ni pravi
-izdelki so dostavljeni napačni osebi
-izdelki dostavljeni na napačen naslov
V teh in podobnih primerih se reklamacija nemudoma upošteva. Reklamacijo je možno uveljaviti samo ob prevzemu izdelka z utemeljenim razlogom. Ponudnik se zavezuje, da bo vse pomanjkljivosti odpravil v najkrajšem možnem času, odpoved naročila pa zaradi možnih zlorab ni mogoča.
 

14.  ODGOVORNOST PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE

 

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blag, v skladu z ZVPOT. Stvarno napako priznavamo samo za blago, ki ni rastinskega izvora kot npr. lonci, vaze, košare...

 

15. VEČ O CVETJU


Izdelki iz cvetja, katerih slike najdete v našem katalogu so nastali v trenutku navdiha, katere od cvetličark, zato je do potankosti enak izdelek težko narediti. Poleg tega se zaloga rezanega cvetja v cvetličarni iz dneva v dan spreminja. Nekatere vrste ali barve rezanega cvetja, včasih sploh ni možno nabaviti.

Zaradi zgoraj navedenih razlogov, spletna cvetličarna Oaza ne zagotavlja izdelka, ki bi bil popolnoma enak informativni sliki, iz našega kataloga. Izdelek lahko odstopa v barvnih niansah cvetja, cvetje,ki ga trenutno ni možno dobaviti se lahko nadomesti s podobnim, nikakor pa izdelek ne sme odstopati od izdelka slike v našem katalogu po namembnosti, obliki, velikosti, kvaliteti cvetja, številu cvetov ali vrednosti. Potrudili se bomo, da se bo izvedba izdelka čim bolj približala želenemu izdelku iz našega kataloga. Pri izdelkih iz rezanega cvetja smo vam celo ponudili možnost, da sami izberete barvno kombinacijo izdelka, lahko pa se prepustite občutku naših cvetličark.


16. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV


Cvetličarna Oaza se zavezuje, da bo osebne podatke uporabnikov varovala v skladu z veljavno zakonodajo in da bo podatke uporabljala izključno za potrebe izpolnitve naročila in dostave.
Cvetličarna Oaza se zavezuje, da zbranih podatkov svojih kupcev ne bo posredovala tretjim osebam, za namene obveščanja o novostih iz svoje spletne trgovine, pa jih bo uporabila samo v primeru če bo uporabnik oziroma kupec v to privolil.

 

17. ODVEZA ODGOVORNOSTI

 

Ponudnik se po svojih najboljših zmožnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Vse fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

 

18. PRAVNO OBVESTILO


Tekstovne in nekatere slikovne vsebine objavljene v spletni trgovini so last podjetja Cvetličarna Oaza Simona Rojko s.p. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Cvetličarna Oaza Simona Rojko s.p. Ne sprejemamo odgovornosti za posledice, ki bi nastale zaradi informacij v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin v tej spletni trgovini, napak v cenah in napisanih besedilih.
Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.


19. REŠEVANJE PRITOŽB IN SPOROV, VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV TER CENE

 

Za izvensodo reševanje potrošniških sporov priznavamo naslednjega izvajalca IRPS:

Odvetnica Simona Goriup

na naslovu : Čufarjeva 1 1000 Ljubljana

e- naslov: simona.goriup@siol.net

spletna stran: http://www.goriup.si/

telefonska številka: 01 430 08 18  

Povezava za reševanje sporov : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SL

 

Če spletni kupec in ponudnik storitev (Cvetličarna Oaza) ne moreta rešiti spora izvensodno, potem se ta rešuje na pristojnem okrožnem sodišču v Celju, ob uporabi Slovenskega prava.

Cvetličarna Oaza se zavezuje, da bo spore, ki bi morebiti nastali med strankami in so v kakršnikoli povezavi z njeno spletno trgovino, reševala sporazumno in v obojestransko korist.

 

Te splošne pogoje je sprejelo podjetje Cvetličarna Oaza Simona Rojko s.p. in veljajo ter se uporabljajo od 08.03.2013 dalje.

 

Vse cene so v Evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Od trenutka potrditve naročila dalje so cene fiksirane in jih ni možno več spreminjati.

Cvetličarna Oaza zagotavlja vsem kupcem, ki so se odločili za nakup izdelkov iz njene spletne trgovine, kvaliteto cvetja, ugodne cene in varen nakup, ker naš glavni moto ni dobiček ampak vaše zadovoljstvo.

 

20. OPIS PRITOŽBENEGA POSTOPKA PRI PODJETJU

 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko stranka  poveže telefonsko ali po elektronski pošti ali po klasični pošti.

Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte info@cvetlicarna-oaza.si, ali preko telefona ( 070 756 981 ) ali na poštni naslov Škalska Cesta 2b, 3210 Slovenske Konjice. Oseba, ki je  zadolžena za reševanje sporov je Rado Rojko. 

Ponudnik Cvetličarna Oaza Simona Rojko s.p. mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

21. PODATKI O VPISU V REGISTER ( AJPES )

 

Podjetje Cvetličarna Oza Simona Rojko s.p. je vpisano v poslovni register Slovenije s sledečimi podatki :

 - Številka vpisa : 316-13-01639-2015 / 3

 - Datum zadnje spremembe : 23.12.2015

 - Zveza : 0451-82-20151223-000842  

 - Matična številka  : 5656541000

 - Davčna številka : SI23672153

 - Firma : CVETLIČARNA OAZA SIMONA ROJKO S.P.

 - Skrajšana firma : SIMONA ROJKO, S.P. 

 - Sedež podjetja : Škalska Cesta 2b, pošta 3210 Slovenske Konjice

- Datum vpisa v poslovni register: 14.5.1996

- Direktor: Simona Rojko , zastopniki : Rado Rojko, Simon Rojko, Suzana Jurič 

 - Glavna dejavnost : Trgovina na drobno v cvetličarnah, šifra podrazreda po SKD: 47.761

 

 - Podjetnica Simona Rojko je članica Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije.

 

22. OGLAŠEVANJE

 

Vstop v spletni portal www.cvetlicarna-oaza.si pomeni, da se strinjate z vsemi omejitvami in pogoji.

Google AdSense

Na straneh spletnega portala www.cvetlicarna-oaza.si se prikazujejo ciljani oglasi Google AdSense.

Da je prikazovanje oglasov omogočeno, se naše podjetje zavezuje k spoštovanju splošnih pogojev uporabe in politiko zasebnosti objavljenimi v angleškem jeziku, na uradnih straneh Google AdSense.

 

23. RAZNO

 

Cvetličarna Oaza je lahko od danes dalje, tudi vaša najljubša cvetličarna in če ste bili zadovoljni s storitvami marljivih ljudi iz tega kolektiva, se jim boste zahvalili za njihov trud, na najboljši možen način tako, da boste širili dober glas o njih ali kaj dobrega napisali za objavo v njihovi knjigi" Kaj menijo drugi o nas"

 

Poslovna strategija podjetja :

 

Trudili se bomo, da bodo cene žalnih vencev, žalnih aranžmajev, ikeban, šopkov, cvetja, lončnic, orhidej, sadik in ostalih rastlin, loncev, vaz, sveč, in ostalih storitev, kar se da ugodne in dostopne našim kupcem.

Spletni nakup cvetja in dostava šopkov, žalnih aranžmajev, žalnih vencev, lončnic in rezanega cvetja po celotni Sloveniji je postala zanimiva alternativa nakupovanja, ki ima mnoge prednosti v primerjavi z nakupovanjem v cvetličarni.

Akcija na določene artikle poteka vse skozi. Artikle v akciji naša spletna trgovina oglašuje na prvi strani oz. pod gumbom domov.

 

Prijeten nakup vam želi kolektiv Cvetličarne Oaza:
-Simona Rojko
-Rado Rojko
-Barbara Matavšek
-Jasna Jančič

Osebna izkaznica

 

Cvetličarna Oaza, Simona Rojko s. p.

Škalska Cesta 2b 3210 Slovenske Konjice

 

IBAN: SI56 0510 0801 3581 156 

BIC:  ABANSI2X

 

Gsm: (+386) 70-756-981

Gsm: (+386) 70-756-982

Tel: (+386)  3-575-54-50

 

 

 

Nakupovanje

 

 

Pogosta vprašanja

 

Pogoji poslovanja

 

Dostava oz. prevzem blaga

 

Način plačila

 

  

 

 

 

Pomoč pri nakupovanju

 

www.cvetlicarna-oaza.si  

 

www.spletna-cvetlicarna.com  

 

Imaš vprašanje? Klikni tukaj!  

 

info@cvetlicarna-oaza.si  

 

 

 O podjetju

 

Facebook

 

Delovni čas

 

Kaj menijo drugi o nas ?

 

Vklopi razum, zahtevaj račun.