Pogosta vprašanja

 

Kako lahko poravnam naročilo, če sem v tujini ?

Naročilo lahko poravnate preko spleta s plačilnimi karticami MasterCard,Visa,Maestro.

V primeru, da nimate plačilne kartice,s katero bi kupovali preko spleta lahko naročilo poravnate z univerzalnim plačilnim nalogom(UPN).

Način plačila izberete v 2 koraku naročila.

 

Izpolnil sem naročilo in izbral plačilo s plačilno kartico, transakcija ni bila uspešna (error) ?

V primeru, da vam naročila ni uspelo zaključiti oz. izvesti plačila preko spleta nas kontaktirajte

in vam bomo naročilo posredovali na vaš mail in lahko plačate naročilo po predračunu

 

Koliko dni pred pogrebom moram naročiti cvetje, da ne bo prepozno ?

Da lahko priskrbimo maksimalno sveže cvetje iz borze morate naročilo in plačilo izvesti vsaj 2 dni pred želeno dostavo.

Če naročila ni bilo možno izvesti prej se za izdelek uporabi cvetje iz zaloge v cvetličarni.

 

Lahko izvedem naročilo iz mobilne naprave ?

Naročilo blaga je možno tudi iz mobilnih naprav. V lasti imamo 2 spletni trgovini:

Način plačila

 

  • Plačilo po pradračunu oz. preko spletne banke
  • Plačilo s plačilno kartico Visa/MasterCard/Maestro
  • Plačilo na sedežu podjetja v Slovenskih Konjicah
  • Plačilo ob prevzetju (po dogovoru)

Osebna izkaznica

 

Cvetličarna Oaza, Simona Rojko s. p.

Škalska Cesta 2b 3210 Slovenske Konjice

 

IBAN: SI56 0510 0801 3581 156 

BIC:  ABANSI2X

 

Gsm: (+386) 70-756-981

Gsm: (+386) 70-756-982

Tel: (+386)  3-575-54-50

 

 

 

Nakupovanje

 

 

Pogosta vprašanja

 

Pogoji poslovanja

 

Dostava oz. prevzem blaga

 

Način plačila

 

  

 

 

 

Pomoč pri nakupovanju

 

www.cvetlicarna-oaza.si  

 

www.spletna-cvetlicarna.com  

 

Imaš vprašanje? Klikni tukaj!  

 

info@cvetlicarna-oaza.si  

 

 

 O podjetju

 

Facebook

 

Delovni čas

 

Kaj menijo drugi o nas ?

 

Vklopi razum, zahtevaj račun.

 

 

 

 

 

Cvetličarna Oaza Simona Rojko s.p. , Škalska cesta 2B 3210 Slovenske Konjice T: 059 241 257, E: info@cvetlicarna-oaza.si